Sidor

Summa sidvisningar

söndag 8 april 2012

iphone 4s

Vi åt en finare middag hos äldsta dotter på påskafton, lite knyte hade var och en med sej, påskbreven var utdelade innan.
Hade lilleman på påskafton, så då hade vi det mysigt med en mysig liten kille på snart 8 månader, så himla snäll.

Vi tog nån promenad och lekte lite så han vart trött ,vaknade o på igen passade på att testa min nya IPhone. Har lite kort som jag tog på några av mina andra godingar...har redigerat lite annars vart det fina kort men går ju inte riktigt att jämföra med min " riktiga" kamera...


Det var lite om påskaftonen det..

Nu är det påskdagen och jag sitter under filten & kurer huvudvärk kan komma plötsligt och det gjorde det när jag vaknade i morse..hoppas att den försvinner fort..jobb på tisdag efter at varit hemma i 5 månader.
Sola skiner iaf.ute !! trevlig kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar