Sidor

Summa sidvisningar

lördag 15 oktober 2011

Fröknarna Borgh & morfar..

KLICKA PÅ KORTEN !!!!






Var hos Louise och fick oss lite fika..kameran var ju med så varför inte passa på alltid sköj att fota de små barnen..denna gången var det Larsa´s barnbarn...

Men nu får jag lyfta ändalykten ur sôffa...40 kg älgkött ska kollas,delas & malas till färs , fast malningen fixas i môra hos grannen han med den store kvarna...om jag får bestämma skulle det bli hakkebiff av alltihopa....( fast min son jägaren sa att jag fick göra som jag ville) ...snäll han..det är ju han, bror & fadern som har jagat...så då får vi här hemma ta reda på ÄLGköttet....
Tycker själv att jag är ganska mä...bakade 90 bullar och 12 brödkakor !! smart väl!!  när det är begränsat med frysutrymme...

Så iväg till köket ...och knivera
Toddeloo !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar