Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 5 juli 2011

2001

Läste en artikel i Arvika Nyheter i går vad som hände för 10 år sedan:
2001...dömdes en 27 åring till sex års fängelse för människorov i den uppmärksammade rättegången om den försvunne Dan Schyman.
Tingsrätten konstaterade att Schyman var död, men hur han dött eller hade inte åklagaren i målet, Peter Hallgren lyckats bevisa
.Avsaknaden av Schymans kropp blev utslagsgivande.
"Domen är återhållsam" konstaterade Peter Hallgren

Denna Dan var min yngre bror som kom ivägen för någon jävla dåre som inte står för vad han gjort, han fick livstids fängelse...mot sitt nekande..hur kan man tiga sej igenom resten av sitt liv, om man har haft ihjäl en annan människa!!
Hoppas varje dag att det skall komma fram något som talar om var de har gjort av min broder, vi är många som väntar kanske förjäves, men själv tror jag att en dag ska någon lätta sitt samvete, kanske de inte har något, inte fn vet jag det verkar iaf, jävligt mörkt.
Jag hade på G en artikel i tidningen  MISSTÄNKT fick lämna min historia ....men vad fasen hände tidninghelvetet gick i KONKURS....vilken jäkla miss.


ogon/Auge55.gif
Önskar att någon lyfte på luren .....................................................................



Men jag hoppas att det kommer opp i någon annan tidning , jag får vål ligga på för det är ingen annan som lär hjälpa mej!!!! jag blir så jävla förbannad, det blir ju inget slut på detta ingen tid att sörja och lägga det bakom sej, ibland undrar man hur såååå många människor inblandade och ingen har något att säga som skulle göra livet lättare.... nu är vi innepå år 11...fy satan ...det är frusterande

1 kommentar:

  1. Svårt att kommentera har jag märkt provar att va anonym!!!

    SvaraRadera