Sidor

Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Sommar..

Ja idag har det äntligen varit riktig sommar varmt och gött.
Lina drog med mej till Årjäng hon skulle fixa lite fler presenter till mellanpojken som fyller 8 i morgon.
Själv har jag mina presenter klara.
Skulle fixa något bra ifrån morfar mitt x alltså, sagt och gjort...men när jag skulle betala...PINSAMT hade inga pengar på kortet...KÖP MEDGES EJ...jävligt lett de...glömde bort att jag inte får någon lön på ett tag ..arbetslös..haha tur att man har en rik dotter , hon fick lösa ut mamma sin .
Men det fixade jag till när vi kom hem, tur man har ..lite här och där. Tack Lina för hjälpen.

Fick en liten övernattare från By han har varit på barnkalas hos kusinen i kväll, så han stannar här hos mej till i morron kväll, men nu sover han så sött.



                                        Starta aldrig ett projekt

1 kommentar: