Sidor

Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

1970

Ja det var det året min älskade mamma gick bort 32 år gammal 1 juli 1970,känns längesen men inte 41 år !

Funderar många gånger hur livet hade blivit !
Men det får jag aldrig veta kan inte heller föreställa mej hur det hade varit att växa opp med en mamma vid sin sida. Pappa fick dra ett tufft lass, 4 barn 7-15 år inte kan det ha varit lätt alltid
Det vet jag nu att det inte va, man kan ju tänka sej in nu när man har kommit upp i vuxen ålder själv.
Pappa sa alltid- att detta förstår du inte förrän du får egna barn- tänk vad rätt han hade min käre far som oxå har lämnat detta jordelivet, för en massa år sedan
Så nu är dom borta både far och mor som det sjungs i visan.
Här är de inte gamla mina föräldrar tror mamma blott är 17 år pappa några år äldre kanske 23.
Trevligt var det när jag hittade dessa kort, nostalgitripp de lux.


Hon har blommor i sin hand.


Faster,Farmor,Farfar,  syster Libbi, mamma, kusin och några fler,

4 kommentarer:

  1. Men ååå så lik din mamma du är.. munnen:).. Förstår dina tankar.. Jag har ju mina föräldrar kvar i livet ...än.. Men mina tankar går runt min bror som ju omkom för 27 år sedan 1 juli... hur livet hade blivit då för oss alla ..om han funnits kvar.. men så är nu vårt liv.. man kan aldrig veta vad som händer.. vi får ta vara på allt vi har HÄR OCH NU.. .. kram på dej.. Pia

    SvaraRadera
  2. Tack Pia!
    livet är ju som det är! vi får leva med och göra det bästa av det.
    Då har vi sorgliga tankar både du och jag
    -1 juli-
    kram Anita

    SvaraRadera
  3. Svårt det var att kommentera!! fick bli anonym då funkade det !!

    SvaraRadera
  4. Det här är bilder på mormor jag aldrig sett! Jag ser drag av mamma helt klart, men Gud vad du är lik din mamma som sagt!!! Roligt att få se <3 inte klokt att hon var två år yngre än jag är nu när hon gick bort!!!!

    SvaraRadera