Sidor

Summa sidvisningar

torsdag 14 juli 2011

Nyoljat!

Ja nu är golvet oljat...bra blev det..får vänta ..ja kanske en dag till innan möblerna kommer på plats, jag oljade möblerna och Larsa golvet det var väl rättvist?
Tack för gott samarbete.
Efter målningen for vi med Tom & Charlotte till Karlstad..Tom skulle på återbesök hos astmalaäkaren, han har fått nya mediciner som han testat med gott resultat.

Jag läste om en tjej i samma ålder som min Tom hon hade fått sprutor mot sin astma/allergi.
Jag ringde upp "vår" husläkare på vårdcentralen..han skickade remiss direkt till K-stad, det dröjde inte länge förrän Tom fick komma dit, det verkade vara rätt läkare ,verkar som han kunde sin sak.
Han fick testa nya mediciner -tabletter denna gång- hålla uppe..sen iväg på ny kontroll, (idag).Han märkte direkt att han vart sämre när han inte tog några tabletter...så nu skall han starta på nytt. De gäller och träffa rätt man (läkare) på rätt plats.

Vi tog en sväng inne på Ikea..de träffade vi på " Nybyggarfamiljen" Portén i full färd med att shoppa loss på tvättstugegrejer...3 barn och 2 bilar jag säjer bara HEJA HEJA...

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar