Sidor

Summa sidvisningar

söndag 24 juli 2011

Sola i nr 6 i mitt liv...

..ja så är det nr 6 det är lilla Annie det..vi passade henne i går, så "nybyggarna" fick fixa i huset ,det börjar ju närma sej inflyttning.

Det är väl ok att passa barnen isf. att hjälpa till med bygget..iaf. mycket trevligare.
Efter en regnig natt och fm. så tittade solen fram ,så Annie,Larsa och jag var ute i våran lilla täppa och gjorde tabberas på de sista jordgubbarna...Annie gapade och njöt..sen bar det av till hallonbuskarna ...men där var det svårare för "70 cetrimetaren" ( ca ) att nå opp..Larsa hjälpte till och jag höll i kameran...
Stapplande steg...

---gott med "lyfthjälp".....

...ganska smaskigt.....

..eller...

...kom hit..

..jag sätter mej hår o väntar kanske!!!

..Yes !!! det funkade...

...att bli tilldelad så fina hallon ;)

 redan slut :)

Tack för en fin dag med Annie, vi lämnade tillbaka henne på kvällen åt en finare middag från " stan"ser / såg att det tar på den unga familjen slitna och trötta men nöjda med livet.

Det gäller att dra åt samma håll annars blir det en " hårdknut" och den kan va jäkligt svår att reda ut..så hållihopp nu ni är ju på mållinjen...

Byggledaren!

Lycka till ...snart i mål....det gäller att ha ett bra bollplank sa just Dogge Doggelito på tv...så sant ...

Nu var det klart här på denna bloggen ..iaf. för ett tag,,
ska väcka mannen min  kl.år ju snart 10 ..sista sovmöran för han, kneget börjar i möra...
så va fn han kan väl få sova ..

själv! jo dax för kaffekopp nr 2 hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar