Sidor

Summa sidvisningar

lördag 5 maj 2012

5 maj 1978

Ja det var längesen de..men det var året då vår första dotter såg dagens ljus på Arvika BB..
Tror aldrig att jag har varit så lycklig som när Lina kom till världen..( fast sen fick jag ju uppleva detta mirakel 3 ggr till) men första gången då var allt så nytt, omtumlande....



Men idag så har hon egen familj somvi gläds åt i med-o motgångar...och vi har blivit gamla..ja iaf. på papperet, konstig känsla detta med att åldras..känner mej inte värst mycket äldre idag..stel ok men annars tycker jag att att det är sej likt ...glömde nästan bort att när jag passerar spegel..då ni ...minns jag hur gammal jag är..
 men nog om detta


GRATTIS älskade dotter



Mina båda flickor.
Snart är det dax att gå på kalas alla i familjen kommer, plus gänget från söder !
Det blir säkert lika trevligt som det brukar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar