Sidor

Summa sidvisningar

måndag 11 juni 2012

Härliga måndag !

Inte en droppe regn på heeela dan ' jo faktisk kom det lite solregn men de va helt ok..
Helgen försvann i ett tjoofs...
Mr B körde litebärgare på förmeddan..sen blev det
25 års kalas på kvällen med Thaimat och en supertårta .. Dryck så mycket som helst .. Men inget stárt för mej .. Grönner på o bli nykterist !!

Fotboll på sönda'fm sen 2 årskalas .. Lilla A blir större hon oxå.. Vilken liten pingla ;>)
Där blev det mer mat och tårtor ..
Puuuhhhh Inte precis vad min kropp behöver ..men satiken vad det smakade !!!

Så idag skulle mitt nya jag få ett nytt fejs.. Men då hade jag nästan glömt bort att jag hade godis .. Köpte för 52 kr i helgen .. 39 kr/ kilo så då kan vem som räkna ut att det var môe i pösen..

Jaja jag har iaf gått två rundor med doggsen bra start ;)
// Anita


Bärgarn på LK:s
Lilla A..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar