Sidor

Summa sidvisningar

torsdag 12 juli 2012

Ihållande..

att de finns så môe vatten i din himmel du Gud !!
En kan att grônne ..

Men det är att gilla läget vad ska man annars göra..
Lina slog till med "kafferep" kusinerna från stan o östöver kom det var ju trevligt..
Hade mina 2 söner kommit så hade det vart komplett..men någon måste ju jobba oxå.

Så vi städade skåpen och fyllde faten..trevligt så länge det varade..inte så värst länge om du frågar mej :(

varsågod lilla fröken A

3 kusiner

Lilla M


Lilla A ..

3 vackra tjejer..

8 av 12 ...vilket gäng jag & syrran har åstakommit..häftigt

mora med sina telningar..

Kaffereps värdinnan...
Och så lite SV...


I en annan del av .....funderar tror jag

dagen före ho fyller år !
Så blev det.

Lellemannen fick inte va med heller..farmors lille hade hög feber ..så jag har servat med glass,jordgubbar, youghurt och piller...

Hoppas att han piggar på sej till i möra ..(fast jag grônner att på om det inte är öra som spöker på han..hmhm..stackars han...)
han skall sove hos mej och fillefarfar är det tänkt...spörs i möra de.

c-you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar