Sidor

Summa sidvisningar

fredag 7 september 2012

7026

Så många kronor var jag skyldig trafikförsäkringsverket .. Uamejen fick nästan en infarkt .. Här har jag kört runt i min Audi och trott att allt var ok .. Men inte enligt detta verket !!
2:a gången på ett halvår som det har kört ihop sej för mej och Audin ...

Ringde givetvis mitt försäkringsbolag jovisst - oförsäkrat- trevligt inte värst !!!

Efter flera samtal så löste det sej - jag hade fått en kvartalsfaktura med fel datum så jag hade betalt fel period, väntade på den som skulle betalas nu i September....men den hade annulerats pga att jag inte betalat förra kvartalet och detta för att det var fel datum.
08:orna tog på sej skulden.. Beklagade att sånt kan hända !!! Hänt mej lite ofta tycker jag.
103,46/dag kostar det att inte ha bilen försäkrad.

Men mitt bolag skulle återkalla desa 7026 kr.
Puh vart lite bekymmrad där ett tag en vet inte vad storebror hittar på .
Så jag tackar Linda på @dinaforsakringar i Brunskog !

Nu tar vi fram göttepôsen o litte räker och tar helga .










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar