Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 16 oktober 2012

3/3

Ja sista kyrkbesöket ärnu avslutat .. Var i Brunskog idag trevligt frukost som bestod av smörgåstårta och marsipantårta till 11 fikat .. Perfekt för kropp & själ det !!!

Men nu får det va nog med kyrkor ..
Har tagit en massa kort .. Det var liksom mitt uppdrag det .. Passade ju fint som snus de ..

Men missade min Nikon hemma :( men då fick jag fota med mobilen .. Det funkade .. Tog kort på kyrkan .. Lutar en aning el ganska mycket .. Men så blev det och så får det va..allt lutade i Brunskog förövrigt ! Både inne och ute ...
Sen tog vi en lunch på " Skeppet" möe mat idag...

Nu va vi mätta .. Dax att återvända till vår kyrka .. Där väntade löven !!

Hämtade L på dagis ordinarie hämtare är på kurs .. Så jag hämtar nog resten av veckan .. Tur att jag inte ska lämna det hade varit jobbigt ..
Ifall han inte ville .. Då hade jag fått ta farmorledigt .. Hämta gör jag .. Men lämna ? Nej tack .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar