Sidor

Summa sidvisningar

lördag 22 december 2012

År 2000

12 år har gått sen det hemska hände, har detta jävla trauma i mitt inre hela tiden, men när det närmar sej årsdagen då blir det värre  och värre.
Det gör så ont i mej ..sliter och drar,har liksom ingen att dela dessa känslor med , de är bara mina .

Märker det så väl svårt att sova på nätterna vaknar mitt i natten och kan inte somna om...
Ska det verkligen behöva vara så här...vi får ju aldrig ett avslut..hade känns bättre i själen om vi haft en minnesplats att gå till...jävlar jag blir så förbannad och ledsen..
Det sitter en man för brottet han begått..erkände det visst 2008 ..
Men vad hjälper det när han inte talar om var Dan är ..

Nu är det jul 2012 och vi står fortfarande på samma ruta..
Ibland kan jag förnimma känslan Dan måste ha haft den där natten 2000..jagad som ett djur i natten mitt i ett samhälle..och ingen jävel ser  eller hör något..rycktena snurra jotack ..men fakta ..vem sitter inne med det...
Alla som var in blandanden där julhelgen för 12 år sedan önskar jag en helvetes helg..de måste ju ha samma tankar som oss andra..el är  det helt bortskrapat ur minnet ?? vill inte tro det och tror det inte heller ..
En dag på ena eller andra sättet kommer rättvisa att skipas..

vill tro det och hoppas...

Min bror & ja vi har delats av samma mamma....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar