Sidor

Summa sidvisningar

onsdag 13 mars 2013

Strålande sol och lite snö

ingen riktig vår än men som tur är kommer den !!
Det kom lite snö inatt..
Sen kom lilla grodan lite hostig men bättre, i morron är mamman ledig ..tur för farmor ska jobba i Skillingmark på förskolan...äntligen fick jag samtalet som jag väntat på sen jag slutade på Kyrka..
DE HADE INGEN ANING OM ATT JAG FANNS ..tack för den..men i morron blir det av...

Idag har jag sagt upp hemtelefon, postkodlotteriet och en annan jävla försäkring..ACE dyr som fasen..hoppas på att jag inte blir sjuk nu då..då får ni andra ladda bössan...
så drygt en "lapp" har jag tjänat..fast jag dealade med telia så jag fick en "padda" för en hundring i månaden ..skitbar tycker jag va ni andra tycker ...giveadam ( elnåt)

Snart ska vi gå ut i solen bara grodan vakner ..han satte sej i kärran och somnade den lille...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar