Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 20 september 2011

Blod är tjockare än vatten ?

ja så bör det ju "kanske" va.... är det det ?!  ...

Fick just sms från min syster som meddelade att vår morbror har lämnat detta jordelivet...men jag kände honom inte i vuxen ålder..så därför känns det bara jaha..trist väl..han var min mors broder..men eftersom jag miste min mor för så längesen och ingen ..och då menar jag ingen ...brydde sej om oss barn när vi var små..så känner jag iaf. det nu och även då...det var skillnad på min fars sida där fanns det några "änglar" som verkligen stötte min far när han blev ensam med 4 barn..ja inte ska ja grönne mer på detta det var bare en tanke som flög igenom....bort med den.

Men begravningen kommer väl att vara där jag jobbar..så jag och sôstra mi får ta varann i hand och gå och lägga en ensam ros på kista..och tänka våra egna tankar...

...när du går över floden går du ensam.....

ps det kommer ju att bli lite "tôrrgrining" o alla säjer samma sak varför träffs vi aldrig och bla bla bla.jag har 2 mostrar och 1 morbror kvar...ds
låter nog hård men livet gör en hård....


Vila i frid ...morbror Evert...när du går över floden lämnas allt..inga vänner följer dej ..rikedomen räknas ej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar