Sidor

Summa sidvisningar

fredag 16 mars 2012

Ännu en fin dag!!!

likadant som igår, då var jag syrran och en kusin och hälsade på vår moster/faster i Arvika.."long time no  see"vi träffs ju aldrig bara vid någon trist begravning..men nu kom vi iallafall iväg.
Kafferep med massa hembakat " morbrorn" är ju en gammal konsumbagare så än satt takterna i trots sin ålder han har ju passerat 80...

Finaste mostra som närmar sej 80 år 3 år äldre än vad min mamma skulle ha varit...tanken finns ju !!!



 hur skulle hon ha varit i dag...om hon hade fått levat men hon dog ju på  70-talet endast 32 år...
Så där kan jag tänka ...
Men jag är glad för de jag har, tex att systra mi bjöd mej på en lite sen födelsedaxlunch i stora staden
och en ljuvlig " magnoliatvål "så livet är allt bra gött ändå...

Fina Mostra...
Fina kusin...

Så det var en trevlig dag i stan..köpte mej ett par jeans på MB så nu har jag något att byta med :)
C-You !

1 kommentar: