Sidor

Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Födelsedag




vi firade min födelsedag i går, såinläggetblir idag !
Alla kom 4 barn med respektive, (utom J som är singel) 7 barnbarn 0-10 år, Larsa´s dotter med sambo och 2 småflickor...så vi var 11 vuxna och 9 småttingar, men som dottra sa...det blir ju inget spring när det inte finns så mycket att röra sej på !
Men finns det hjärterum så..det var iallafall trevligt att de kom, fick mycket fint "baara" till mej själv det är lycka det..
Fick en fin tunika/ blus, korta jeans. linne i samma färg som tunikan av 2 av mina barn..allt passade perfekt...

av mina andra två fick jag vår jacka och  klänning även dessa satt som en smäck..
Blommor är ju oxå kul att få...




som inte detta var nog så kom mannen hem med en cykel...tycker nog att jag skall träna...

så fin ser ut som en äkta " Flower Power" cykel..

Har man varit snäll så blir det så här fina presenter tssss !!!

Tack mina älskade barn.....
stora som små....
&
Mr B



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar