Sidor

Summa sidvisningar

fredag 12 april 2013

Barnbarn

Idag har jag passat mina 2 minsta barnbarn..
Elias och jag gick till dagis och hämtade lellgroda ..
Den hämtningen kunde ha slutat i katastrof!!
L blev alldeles till sej av lycka när vi dök opp!!
Fort på med kläderna och han hämtade mina skor ... fort ut ..
Pang då stöp han rätt utför trappan .. Tillråga på allt är det en gammal jävla järntrapp !!!

O fy fasen vilken otur .. Föll rätt ut och landade på huvudet !!!
Stor bula i pannan och ena ögonvrån svällde upp ...
Fick lätt panik satte oss på trappen fick fram " tutten" bra att den va nära ..
Sen gick vi in igen ...
Talade om att han ramlat ... Jag hörde det svarade damen på insidan ;(

Hon öppnade inte ens dörren och frågade hur det gick ..
En fet smäll hade suttit fint där och då !!!!

Men nu gick det ju ganska bra .. Stackars lilleman..
Ja och E tröstade så gått det gick ...
Tog med mej småkillarna till lammen ...
Nu la sej lugnet ...
Tittade och klappade de små liven..

Nu har det blivit tyst i stugan ..
Barnen är överlämnade ..
Last dance på tv...
Heja Oskar ...

Ha en fin fredag i stugorna !!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar