Sidor

Summa sidvisningar

lördag 6 april 2013

Kalas dax

Var en sväng till Centret och köpte present till Mr B äldste som fyllde tidigare i veckan .. Men kalaset blir i dag ..

Skulle velat ha firat min broder som skulle ha fyllt 54 år just i dag ..
Men som läget är nu så får jag åka och tända ett ljus till hans minne , har inte ens en grav att gå till :( så jag placerar ljuset på mina föräldrars gravvård...

Inte helt lätt att vara människa,
Åren går .. Man blir äldre och som många med mej så hoppas jag på att svaret kommer fram ... Vart i helvete..har de gjort av kroppen av min bror !!
Men det verkar som om mördaren inte tänker säga de..
Fy vad detta är jobbigt ...
Så vad ska jag göra .. förlorade båda mina bröder den där julen -00
Så idag är ingen bra dag ...
Men hoppet på att det kommer fram har inte släppt taget ...

Kram från ledsen storasyster !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar