Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 15 januari 2013

Knäbesök!!

Japp i dag var det dags att åka till farbror doktorn med mina knän!!

Tro det eller ej .. Ingen dam med slöja .. Har inget emot slöjor förallandel.. Men när kommunikationen inte når ända fram då känns det förjäkligt ..
En pensionerad Norsk herre mötte mej .. Rolig var han också .. Underlättar det !!

Han klämde och drog.. Ingen smärta av de greppen .. Men sen la han sin hand på låtens framsida.. Bad mej spänna muskel .. Så drog han handen mot knäskålen ... Aj jäklar va det kändes ..
Så nu blir det remiss till röntgen .. Misstänkte Artros .. Förslitningsskador ..

Ja det märks va de finner .. När det ska fota mina knän..

Väl hemma kom min gravida dotter med semlor till kaffet .. Alldeles lagomt gott !!
For och hämtade Lennon på dagis .. Han blev så glad .. Fast jag väckte honom ..

Tog en sväng ner till dottern .. Igen .. Hon kände sej inte helt kurant så hon stannade hemma från jobbet .. Gött med lite vila..

Fast då kom ju vi två .. Lelleman " pratade" konstant .. Fast ingen fattar vad han säger men lika nöjd för det är han !

Har lyssnat .. På vi i 5:an mitt största barnbarn sitter i publiken och hejar fram sin klass !!!!
Och de gick vidare vann mot en Karlstad skola. Bra jobbat Hierneskolan !
Som om inte detta vore nog .. Så fyller nr 4:a i skaran 7 år.. Grattis älskade Eddie .
Kalas på fredag ..

Ha en fin kväll ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar