Sidor

Summa sidvisningar

måndag 7 januari 2013

Tungt idag!

Det var inte lätt att sova i natt ! La mej vid 10 vaknade och trodde det var morron .. 23.15 va!!! Tungt !!

Somnade och vaknade 01.15 .. Men då gick jag upp .. La mej igen läste lite bloggar .. Somnade vid 4 tiden ;((
Sov ända till 9 då ringde W .. Jag hade lovat att åka till Tälle och vara hos pojkarna .. Fritids var stängt och föräldrarna jobbade, lilla fröken A var på dagis men vi hämtade henne efter 12.
Jag och barnen fixade lite med tvätten vek, tumlade, hängde och tvättade.
Jisses va mycket tvätt !!

Modern kom vid 3 tiden .. Glad i hågen .. Semesterresan var bokad !! För oss alla !!
Mysigt nu fick vi något att längta till.. Det blir " bara" en vecka denna gången.
Ställde in Thailand i år .. Svårt att få hundvakt i 2 veckor.
So we are going to Africa !!
Inte kattskit de inte ;0)

Väl hemma fixade jag mat till mej och min yngste son.. Fast han var inte hungrig.. Men en matlåda till han och 3 till mr B

Nu ska jag invänta Sveriges Mästerkock !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar