Sidor

Summa sidvisningar

onsdag 9 januari 2013

Onsdag mitt i vecka !

For en tur på Centret.. Jag och A intog en thailunch smakade bra .. Inget mer än så gott men ingen aha!!

A shoppade lite tröjor , själv köpte jag två kuddar på K- huset ..

Hämtade lilla L på hemvägen .. Han låg ute och sov när jag kom .. Men jag kikade på honom en liten stund .. Han kände sej nog iakttagen ;) lille älsklingen farmors ..

Han sa "mamo " och det betyder Farmor de ni mina vänner !!!

Han var på topp i dag .. Bus o skratt .. Vet inte vem som blev gladast när vi kom hem .. Han el hundarna mest den lilla donnan..hon har följt L i hälarna ända tills pappan kom ..

Mycket som " ramlar" ur händerna på en 80 centimetare !!!

Sen blev det åter stilla på Hagv..
Nu blir det Farmen !!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar