Sidor

Summa sidvisningar

måndag 4 februari 2013

Dubbelt upp


klockan 03.30 vaknade jag av att det blev VARMT mot min rygg ;) lilla donnan läckte...bar upp henne...måste jag duscha nu Sa hon..nej vi kör en raggartvätt och ett badlakan...
sen somnade lillan om Zzzzzzz

Idag har snönvräkt ner..Annie och jag tog en promenad med hundarna i snövädret..sen var vi hos Lina på fika...

Senare hämtade vi Lennon på dagis..ordinarie hämtare ( pappan) var på kurs...så det blev dubbelt upp ..
men L ville inte dela sin farmor..han var alldeles klar med vem som skulle sitta hos mej..haha ja jäklar vilkna små glin..

men A var så trött så trött satt rakt uppochner och somnade då blev allt lilleman lite sur..





inte bästa skärpan..men det syns ju att han inte gillade läget !!

vintern kom igen

Nu har lugnet infunnit sej ..tyst ..inte så mysigt det heller alla gånger...
men då jävlar krånglade tvättmaskin...släpper inte ut vattnet..men jag har skruvat isär...så nu TROR jag att det funkar...
Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar