Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 19 februari 2013

strålande dag

..iallafall på förmiddan när solen sken som värst..tog en promenad upp till kansliet och hämtade lite matrial så jag kunde slutföra mitt ideella uppdrag, så himla vackert...tog lite kort med mobilen, skulle haft den riktiga kameran, men lite jobbigt med två hundar i koppel, så mobilen fick duga.


detta kortet tog jag kl 08.00 vilket fint ljus det var...fotohoppat lite :o)




på vägen hem --
 

Lilla grodan hämtade jag på dagis, han var på sitt allra bästa humör, förgyllde min em ;)
Här har han lånat farmors halsduk söt väl ?

Lägg till bildtexten fin vinterbuske hos grannen..

Så nu är snart denna dagen över, har just kollat på fru Montazami..kan inte annat än tycka om henne, lite spånig jovisst men va fasen , en får sej ett gott skratt.

Ha det fint i natten
Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar