Sidor

Summa sidvisningar

onsdag 13 februari 2013

Röntgen


fin morron ...trampade NÄSTAN i en pissepöl från hunden..fy va äckligt..de löper bägge doggsen..så de har svårt att hålla tätt ...va det verkar..

men fram med skurhinken...

P ringde på môrasidan vi pratade om allt och inget ..hann och plocka ur diskmaskinen, rosta bröd och äta upp det ..trevligt med sällskap..

Sen ringde svärdottra ..hon behövde hjälp att titta till lilleman medans hon gick och hämtade bilen ...hon skulle iväg med sonen påbra med en koll tycker jag en vet inte ..mycket basiller i luften..men det gick vägen ny hostmedicin..

Sen var det dax för mej att åka in och få mitt knä röntgat..
så nu är det bara att invänta svaret...





Hann med ett besök på AF alltid lika inspirerande..berättade att jag börjar jobba i april ..och att det inte var någon ide att springa där..och det höll hon med om, så då blev vi överens.
Men det kommer att bli tufft att krypa på knäna..men det problemet tar jag då.

Snart är det semester känner att det kommer att bli härligt, fast jag går hemma hela dagarna är det gott att komma ut ..mysfaktor, fast jag har även i år glömt att BANTA..

Roliga katter

So what!!!
Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar