Sidor

Summa sidvisningar

söndag 1 januari 2012

2012

Ja nu är vi på väg in i ett nytt år.
Fort går det oxå.
Vaknade tidigt, kan bero på att jag inte orkade va vaken till 00.00

Tittar ut nu så dinglar snöflingorna ner och bar 1 kallgrad.

Har tappat lusten att fira nyår..har för många trånga minnen..det är nu 11 år sedan min broder försvann ifrån oss,vet inget mer nu än vad jag gjorde då vintern 2001 många frågor men tyvärr inga svar, förlorade även min yngsta broder ..han försvann i sej själv...vill inte ha kontakt med oss som är kvar..frustrerande.

Kommer ihåg nyår 2001..ringde polisen och ville
att de skulle söka efter min bror..till svar fick jag ..vi har bara en bil !

Livet går ju vidare svårt att förstå att ett liv bara kan försvinna.

Knepigt

Utsikt från Valfjället`s topp


Tällebroa
Köla Kyrka

Ha ett gott nytt år och var rädda om varann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar