Sidor

Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

Sjuk


Ja så blev det min tur..det gick länge innan det kom till mej..men det är ju övergående som tur är.
Och jävla tur att det är denna vecka och inte nästa..för då ska vi flyga.....


Sitter och kollar av lite bloggar hamnade hos Malin som kämpar med cellgifter,illamående och en trotsig son..stackare hon har det inte så lätt, så jag skall heller inte klaga ..men har man inte drabbats av något allvarligare än en förkyldning så vet man ju inte hur den som är riktigt sjuk har det...vill nog inte veta heller !

Tänker på henne ..

Inväntar mannen min ...behöver lite ompyssling, och det vet jag att jag får ...så jag lägger mej i soffan och väntar ..några timmar kvar..ha det gott alla...

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har piggat på dig till ni ska ut och flyga. Låter härligt att komma bort från vintern :)
    Tänker också på Malin, skönt att hon har många goa runt sig.
    Mys å ha det gott med gubben :)

    SvaraRadera
  2. Tack Bettan det känns redan bättre...

    SvaraRadera