Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 17 januari 2012

kall tisdag..

ja kallt var det i morse..tog en snabb promenix med hundarna.drog ner mössa och med nattlinnet under jackan...så fick det bli !!

Hängde på L till centre T-fors, snabbt avklarat..inte mycket att ha där men hon fick gjort det hon skulle...

Mitt barnbarn på 8 år skulle gå hem själv efter skolan , mamman skulle komma inom kort, så jag ringde han och frågade vad han gjorde ?
Svaret jag fick ..inte var det vad jag hade väntat mej inte !!!!
" jag ska tända i kamin"...nej nej det får du inte!..jo det får jag för min pappa!!!...nej ta på dej kläderna och ta hunden med dej så går vi en promenad..ok sa han puh puh sa jag...



Duktige Filip...men ibland kan det bli för mycket..han skrev en lapp till sin mamma vart han hade tagit vägen..HEJ MAMMA JAG ÄR HOS MORMOR KRAM FILIP....
ordning och reda på den lille mannen...

Senare kom mannen min hem oväntat " mett i vekka men dâ va ju 17:de dâ glömmer han itte..trivvle o komme hem, där satt ja käpprak i sôffa o sôv...men som matTina hade jag förberett en finare middag..älgfilè gräddsås & taglitell gjorda med ägg det är fina grejer de, han blev mätt sen blev det fruktsallad & vaniljvisp..

Tjohej då försvann denna dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar