Sidor

Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2012

Måndag

Vintern som var igår är helt borta idag!!!
Alla barnen ...va trist ..hoppas att de hann med att vara ute i går och härja i snön.

Måndag ja inte är det någon större skillnad på dagarna när man inte har ett jobb att gå till.
Men jag får njuta av " ledigheten ".

Idag har jag tömt spargrisen...beställt THB kurs 0,23....

I morse sms:ade min stora dotter, hon behövde pass till pojkarna nån timme, så jag for dit.

Yngsta dottern kom en sväng men barnen vi fikade och så fick jag mej en snabbkurs i WF, börja inte det är beroende, fast jäkligt kul bra hjärnjympa oxå..så varför inte börja ...

Alla utom Lennon.
Hela barnaskaran har jag fått träffa på en och samma dag...

Katt & Hund
Nu blir det inte så mycket mer varken för djuren eller matte

Tjingeling.

1 kommentar: