Sidor

Summa sidvisningar

lördag 28 januari 2012

PoolSpel

Ja idag var det Poolspel för " mina" 8_åringar..alltid lika roligt och se.

De vann en & förlorade en.

Lite Taktiksnack..

Herr Karlsson laddar ..
Jag har ju två 8_åringar i samma lag fast när det är Poolspel så spelar de ju tvärs över planen, två matcher på samma gång fast poängen räknas samman, så nu vart det en 8 åring på varje sida..de gällde att kolla åt båda hållen.
Första minuterna men det skulle bli stor stryk i första matchen..de spelade 3gånger 15 min.



"Keepern"

Glädje

På väg mot mål ?

Hejaklacken!
Trevlig eftermiddag i ishallen.
Avslutade med mat på ett fat hos T & C smakade helt underbart, det var gott att bli bortbjuden, inte precis bortskämd .
Men tar jag med mej mannen på SEMESTER..kanske kommer jag att uppdatera under resans gång här eller på min lilla reseblogg...
Älskar mina barn & barnbarn kram mamma,mormor( fille) och farmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar