Sidor

Summa sidvisningar

torsdag 11 augusti 2011

I väntans tider...

ja nu är det nära ..väntar och längtar..min Lelle (store) pôjk ska bli pappa för första gången..mitt 7:de barnbarn fast nu är det ju farmordax..haha jäkel va gammalt det låter..tror att jag ska fråga mina små om de inte kan säga  Anita, de sa alltid min morfar John ..säg John du..hihi vilken kuf..

Nu till ordningen de blivande föräldrarn ligger "inne" för att något prov inte va helt bra..ja den inf. fick ja.. bebisen och lilla mamman mådde bra. Så sa han sonen alltså..ho har litte värker men inte så store!! vi ligger o koller på tv..

Får väl nöja mej med det så länge, lite pirrigt är det allt, men värst var det nog när mitt första barnbarn kom..då ringde jag BB 3 ggr..men DET SKA JAG INTE GÖRA NU .

så nu har jag kolle te kattera deres, o gett dom mat.
Ha en go kväll ni andra själv ska jag kolla mej i spegeln ..farmor ..ja det får duga...

                                                                          

                    bollar/BallKreisel04.gif                                                 




1 kommentar:

  1. Åå såå spännnende..7 barnbarne:) inte dåligt dä Anita... Å farmor joo litte gammel känner en allt säj.. ja vart farmor för 8,5 år sedan...:) åå mormor för snart 4 år senna.. sen blir det lite bonusbarnbarn på köpe när det händer saker å ting i familjen:) ha de gött.. åå du ..ring inte bb nu da..kram från stan..Pia...

    SvaraRadera