Sidor

Summa sidvisningar

fredag 5 augusti 2011

mera bak..

fick ett plus av min nybyggardotter ang. brödet jag har bakat denna vecka....så som tack för att hon är min dotter så bakade jag en omgång till henne..och ett bullbak gjorde jag oxå..så mina båda älsklingsdöttrar skall få inga orättvisor här..
Har lagt brödet i frysen hos min äldsta dotter och min yngre får sitt leverat i môra ..lite vardagslyx är inte helt fel..

Det är värre för älsklingen "denstore" han fick dra till sjukan han ..en jättebulle på armbågen..:( en kan att grônne vart kommer sån skit ifrån..han har varit lite svullen nån vecka..och nu heltplötsligt blev det en tjock bulle..

Så när han kommer hem ska han få sej en rektig bulle och kaffe det kan han behöva...
Hemkommen efter ca 4 timmar..
inflammation i slemsäcken...fy satan detta låter jämt lite äckligt tycker jag..men de va väl inte värst..lite piller och mat hos dottra så är han som ny. Tack Louise & Lars för den goda maten setter i sôffa och kan inte annat..mätt & go..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar