Sidor

Summa sidvisningar

torsdag 4 augusti 2011

Torsdag..

fin dag igen ..har grônne halve dagen på om vi skulle dra till Höljes har jäkligt svårt att fatta beslut..så gubben gjorde det..vi stannar hemma..oki då gjorde vi det.

Provade att baka om  brödet som jag testade i tisdags,,de vart lite för tjocka sist så nu delade jag degen i 2 trôkkte ner en degklump i två långpannor..vips så blev det alldeles förträffligt bra.
Recept två dagar ner...

Tog med en påse till " nybyggarfamiljen" i Tälle..
Där självaste husfrua höll på att rita världskartan på väggen ..skitfint blev de..





Karta och FCB logga itte ibet ho dôttra mi...
Vi tog en kaffe & mammas nybakade bullar i solen..husets svärfar var med ..haha han skulle ha ihjäl en geting som hade landat mitt i bullen..SPLASCH..så låg getingen,kaffekoppen  på marken och jag fick en kopp på och under min kjol..var det trevligt..nja blôtt som fasen..men jag snurrade kjolen 360 ¤
så då funkade det tills jag kom hem...

Åter en bra dag..kram och hej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar