Sidor

Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Allahelgonsdag!!

I går.... idag.... är en annan dag..
KÖLA KYRKA
Det låter all lite SKRÄMMANDE..alla helgon...men med alla tända ljus var det så himmla VACKERT...Vi passerade KÖLA kyrka i går kväll ..så jag tog min vän mr Nikon i handen ...de va inte helt lätt ...men fick iaf till ett kort ...for vidare mot min dotters kalas..så trevligt..men duktiga hon hade  såååååå himmla bra mat för en POINTS räknare...så jag tror att det gick bra...haha men då hade jag inte sett TÅRTAN....kunde inte säja nej ..men men det var det värt.

 Alla var där barn & barnbarn...men vi fick bryta UPP...grannen ringde min son angående hans skällande HUND...så det var bara satt åka hem ( samåkning vet ni)...så när vi ändå hade ÅNGAN uppe så for vi förbi Järnskogs KYRKA....kan ju säja att vi var HELT ensamma ...fridfullt och lite SPOOKIEY


JÄRNSKOGS KYRKA

Hoppas att DU tände ett ljus för någon ....

Nu ska jag mysa till det i soffan med kaffe, gubben sover nog ett par timmar till.....ha en fin dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar