Sidor

Summa sidvisningar

torsdag 17 november 2011

Arbetsförmedlingen

Ja så var det dax för återbesök på AF...ger inget tycker jag, men ett måste.

Lånade ut min bil till syster & svåger som ..måste lämna in sin...snällt väl....

Gubben tog helga fick en bukett rosor ...de får jag alltid den 17 i varje månad...så snäll så !!


Köpte mej en klänning på Lindex...blev kär när jag såg den....fin att ha på julbordet med jobbet....men fick under dagen reda på att min goe arbetskamrat har fått återfall i sin cancer...så vad är ett julbord !! det vart ganska torftigt att tänka på det.



Ser lite morsk ut !
Men glädjen i mitt liv kom kl.16.30...mitt minsta barnbarn...farmor häftigt....han somnade på min arm efter maten och där satt jag ..haha..kommer ihåg min farfar när han satt på sin stol och syrran skulle promt sitta just där- jag skulle gå upp ändå !- jo säkert ...men vad gör man inte...

Har även hand om hunden åt min yngste som är på kurs i Malmö .


Kl. 07.00 kommer bröderna Karlsson...mor & far ska på julklappsresa till huvudstaden...i 3 dagar...môe klappar det....Så nu blir det att lägga sej så man är pigg när killarna kommer.




Som sagt var! vad gör man inte ...men tur att jag har mannen vid min sida.

1 kommentar:

  1. Ojojo.. vecke program du har för dej denne hälja:) goo göbbe som kommer mä roser varje månad.. höss får en göbbe te å gere så varje månad:).. får e blome då å då .. dää f´år ja.. mään itte varje måbnad:) ha de såå gött mää gulliganera fine.. kram..Pia

    SvaraRadera