Sidor

Summa sidvisningar

lördag 12 november 2011

Fredag ...111111

ja så många ettor blev det igår...och det dröjer 100 år igen innan detta återkommer..( kanske eller 2111 säger min dotter )

Igår följde vi farbror Sven.Åke till sista vilan...en fin begravningsom avslutades UTE vid graven.

Livet går som bekant vidare..nu var det dags att fira mannen i mitt liv...han fyllde ju i måndags, så nu var det dags för mina barn att anlända på " Golan "...blev tyvärr lite bortfall ett av mina telningar  4-åringen i skaran ...hade fått kräksjukan..så då fick ju resten av familjen oxå stanna hemme..de va synd nu när vi äntligen hade fått "till de"

Men vi andra hade en trevlig kväll.

Tog lite kort på 1 1/2 åringen som hade väldiga BESVÄR haha med alla kläderna som skulle på ...från fel håll /opponer / på vrånga ...men de kom allt på till slut...


Annie kan att själv ho <3

en kan ju itte läre sej om en itte får teste !

Och TESTA det tycker jag är skoj...tur att det finns motiv att testa på ...

" liten fot "

Faster P & Lennon
Kvällen blev lyckad ..och det var ju meningen , , ikväll ska vi på ett nytt kalas Larsas lilla E fyller 4....sä det kommer Mera...ha en fin dag på återseende !

3 kommentarer:

  1. Verkar va svårt att kommentera IGEN....

    SvaraRadera
  2. Gott att ni som kunde va mä hade det mysigt, fina kort, men den lelle pussmun på Annie tog hem segern,)(fötterna var oxå gulliga)

    SvaraRadera