Sidor

Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2011

Karon Thailand

Karona Resort & Spa


ja det blir bara bättre o bättre syrran ringde mej ikväll...min (vår) resa till Thailand var prissänkt..haha nu har jag sparat nästan 10 papp på denna resa som jag inte ville åka på ...men nu är vi på G..

Tur att vi hade om-och avboknng på biljetten annars hade prisraset inte gällt och de gäller bara 60 dagar före resans avgång...7 dagar omochgöra..flyt väl. Tack älskade syster.
förra veckan tipsade jag dej ..jackan du vet plus att du fick låna min "racerbil" ..så nu är vi liksom ...nästan kvitt....



Ha en trevlig kväll...Ps nu ska jag räkna en gång till så att detta stämmer ..kram

1 kommentar:

  1. Ha ha, rolig du ;) vi är kvitt, det gäller att vara uppmärksam i bland bara. Härliga bilder o din resa blir ju bara billigare o billigare, så där behöver du inte grônne ett dugg, Och racerbilen tackar jag ödmjukast för lånet, så gulligt av dig, om du vill ha den tillbaka så får du , annars kör jag så det ryker;)))))

    SvaraRadera