Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Tisdag...

...och redan " dretLett" o va utan arbetskamrater...och jobbet oxå givetvis...men jag vill va på " Körka" ...Lina va hemme så jag tog en promenix med doggisarna ..kaffe & mandarin..hmhm har man stolthet så har man...men nu var det så att det fanns bullar om JAG VILLE HA...snäll ho döttra mi..vet att ho att mamsen har nada karaktär om det står framme. Så Mandarin fick det bli..jäklar inte lätt detta med att va viktväktare!!! men det ska att gå bra, snart bikinidax om ca 70-80 dagar..-1,5 på 2 veckor bra tycker jag.

Tillbringade 2 tim vid köksbordet...Nellie behövdes klippas fram.....gjorde även färdigt min dörrkrans..sisådär en kan ju itte va bra å allt ;o)

här låg hon i nästan 1 1/2 timme...
Höstens sista blomma !


Ha en fin kväll ...kallt 4 grader  ute...

ps fick ett anfall av något gött....nacochips ,creme fraiche och tacosås....men inom mina ProPoints...men då blir det ingen kvällsmat...surt sa räven...mandarin får det bli ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar