Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 20 december 2011

Julen 1957

Ja det var ju inte precis i går, men vi firade jul även då, kommer inte ihåg något av det, men säkert var det lika trevligt som nu.

Tror inte det var så hysteriskt som det verkar vara nu..inte för mej jag tar det med ro..bara alla..och då menar jag alla stora som små får en liten grej ..så tänker jag ..och så gör jag oxå oavsett vad de andra gör.

Ska bli riktigt trevligt att fira julen med ALLA mina barn och barnbarn, det har jag iof. gjort varje år...och det gillasverkligen, iår har vi ju en liten nykomling som skall få fira sin 1:a jul.

Skulle vara intressant om man fått höra någon berätta hur det var julen -57 ! då var jag 9 månader.
Men jag får leva i fantasin ...tror nog det var jättemysigt även då.

Jag och min pappa julafton 1957

Natta för en liten tjej på 9 månader

Skoj att det finns lite dokumentation över min barndom, har ju ingen att fråga, så det gamla fotoalbumet är ju en skatt för mej.
Tack för ordet.
Nu ska jag ta mej lite mat har massa PP kvar ...så nu blir det att frossa...Hej för idag....
Var rädda om er ..snart kommer TOMTEN !

1 kommentar: