Sidor

Summa sidvisningar

måndag 19 december 2011

Måndag i Julveckan..

Var en tur till stan med min yngsta dotter och lilla Annie.
 Fick tag på julklappen som jag jagat runt efter hela helgen ..( nästan ).

Så nu är det bara mannen min som skall få sej något kul...grônner på om ja ska köpe ett objektiv te mi kamrô ôtt´n !!

 Hm men tror itte han blir like gla som om det vore tvârtom...så det blev inget .

ps jag skriver e liste o hôppes att han läser.

1. nôe te kamera ...
2. nôe anne te kamera..
3. ja blir att gla för hôsomhelst..

Tog en fika på stan...
Gratisbild på Räkmacka


14 pp tog det av min budget...men ibland får man bara offra sej...gott var det iaf. men det var
" lurkigt "där vi åt ..så en grundlig städning skulle vara på sin plats, hur kan de få ha så skitigt...?!

For inom på Kyrkan åkte därifrån med ett leende...min vän  hade fått ett extra liv, så himla glad för hans skull.

Köpte en evighetsmarchall satte ner den ..och hoppas på att det lyser länge....

Väl hemma hade julkortet börjat dimpa ner..blir så himla glad och lycklig för att jag har så fina barnbarn...och då blir det ju fina kort...tror nog att det kommer något mer litet kort i lådan..håller tummen !! ;0)

Nej nu får det vara slut på slöinga ! tjing..

 nya tag....

2 kommentarer:

  1. Du ær att lætt å gøre te freds du gla før de lelle

    SvaraRadera
  2. fjäsk inte nu !! de blir inget nytt te kamera..men de var bra att du läser ..pusspårä

    SvaraRadera