Sidor

Summa sidvisningar

torsdag 22 december 2011

Tomten kommer på HD..

ja så sjunger de i visan..men min Tomte han kom hem via LK`s Bilbärgning han ..snopet..men det var ju en helskinnad Tomte som klev ur på passagerarsidan...bilen på flaket,,så kan det gå når man köper "billigt"..nu var det "bara" kylarJä..l som sprungit läck..

Nu får jag be en tyst bön i kväll så det inte påverkar min julklapp .....

Annars har dagen rullat på pysslat lite shoppat lite ..de kan man göra så länge det finns money..men nu får det vara bra med paket.Lina  & jag va i Töcksfors..letat efter en klänning men icke sa Nicke ...får väl gå i nån gammal trasa och duscha på lite lukta gott så blir det nog bra.

Som sagtava som min gamla svärmor skulle ha sagt..så är det ju inget världsligt problem.

Ha det gott mina vänner !
Julen 2005
Kusinerna slappar..
Lite kvällsmat..
Höggravid dotter..
Lellpojken
3 barnbarn då nu är de 7 <3


Gubben kom ju hem så nu ska vi bara vara och njuta av julen...

1 kommentar: