Sidor

Summa sidvisningar

söndag 11 december 2011

Kreativ !

Vaknade tidigt som vanligt, har haft Diezel här i natt sonen va på julbord med sitt jobb.
Hunden sov så gott men vaknade av att jag skrammlade runt, så han följde med upp på en kaffekopp ;0)

Här står (sitter) vi vid våra nya sängar jag ,Dan &syrran
Nu har jag tagit fram min kreativa sida..sytt och älsklingen har målat..kommer ihåg när vi var små särskilt en jul...mamma hade sytt sängkläder till docksängen och pappa hade snickrat en vit liten säng..då var det lätt att vara glad..
Rosa täcke med överlakan, det fanns inte påslakan på den tiden ..känns nästan som om det var på
 " Hedenhös " tid...

Kommer nästan inte ihåg någonting kul när jag var liten..men har mycket " skit  i ryggsäcken" som man inte ska prata om ...så för mej betyder en

"vit " JUL mycket...

Ha en fin 3:dje advent.

Nu ska jag ta en kopp & lussebulle med min bäste vän ...tack för att du finns ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar