Sidor

Summa sidvisningar

tisdag 13 december 2011

Lucia

Ute är mörkt och kallt, i alla husen lyser nu överallt de tända ljusen.
Nu kommer någon där, jag vet nog vem det är: Sankta Lucia, Sankta Lucia.
Nu kommer någon där, jag vet nog vem det är: Sankta Lucia, Sankta Lucia
.


I morse laddade jag tidigt för lussefirande på dagis, mörkt och halt precis som igår.
Tanken var ju att se alla barnen och mitt barnbarn ...som inte var där ..hmhm troligtvis så blev mamman i familjen sjuk,hon kände på sej det i går...trist för henne ..men jag firade lusse med de andra tog lite kort.tja allt som vanligt..
Minsta Lucian <3





Det var mysigt och se dessa små..fin start på dagen trots att mina små sknades !!
( eller kanske de stod bland alla andra i mörkret )
Nu får jag nog ta tag i dagen ..ha en fin Luciadag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar